maanantai 11. tammikuuta 2010

:) !

Okei, nyt olen vaikuttunut. Sellainen fiilis että "ei ole totta, ei näin hienoa ole". Eilisillasta lähtien olen viettänyt paljon aikaa koneella, vieno (mikä sana!) hymy kasvoillani. Haluatteko tietää lisää?

Olen tällä kertaa sitä mieltä, että kaikki päättyy vielä hyvin. Ihan varmasti. Mitään muuta mieltä et voi olla enää vilkaistuasi tätä sivustoa. (Vilkaise sitä niin tajuat paremmin) Gives Me Hope on nerokas vastalause tälle sivulle ja täynnä ihania, piristäviä tarinoita. Myönnän, että myös jälkimmäisten FML-tarinoiden lukeminen on mukavaa, mutta paljon enemmän pidän GMH:n (en-tiedä-näille-kuvaavaa-sanaa) tarinoista.Tällä hetkellä olen lukenut niitä jo sivulle 27! Esimerkki tyypillisestä GMH:sta:

"Today, it was my birthday. I woke up to an empty house. No one called, messaged, or wished me happy birthday all day, and I was feeling pretty down until I checked my facebook. My best friend had written out a long letter in 6 posts on my wall telling me all the things she loved about me. GMH "
Voisiko joku tehdä minullekin noin? (Tai ehkä haluankin itse olla se joka tekee noin, hmm..)

Mutta ei se vielä siihen loppunut. GMH:n innoittaman löysin myös tämän sivun. Operation Beautiful on projekti, jossa lyhyesti kerrottuna liimaillaan kaikkialle lappuja ihanalla tekstillä, esim "Smile, you're beautiful." Sinänsä minulle tuttu idea, olen tainnut joskus aikaisemmin tehdä juuri noin.. Terveisiä vain kaikille jotka ovat huomanneet. Itse ainakin ilahtuisin. Olen aina pitänyt post-it-lapuista.

Tällaisia ihania sivuja (en todellakaan tiedä onko niille jokin yhteinen nimikin..)  löytyy juuri nyt ihan sairaasti. Voisin näiden lisäksi mainita jälleen kerran 1000 Awesome Things -sivun ja PostSecretin. Mielestäni samalla tavalla ihania sivuja ovat We♥it sekä book-ja postcrossing jo ideana.

Televisiokin yrittää parhaansa. Sub-tv:llä alkaa pian uusi sarja True Beauty.
Tässä on toisenlainen kauneuskilpailu: amerikkalainen realityuutuus True Beauty etsii ja testaa kilpailijoiden sisäistä kauneutta. Tietysti kilpailijat ovat ulkoisestikin kauniita, mutta se ei tässä ohjelmassa riitä vielä mihinkään.
True Beautyn juonen erikoisuus piilee siinä, että kilpailijat luulevat osallistuvansa normaaliin kauneuskilpailuun - he eivät tiedä että tuomareita kiinnostaa nimenomaan kilpailijoiden sisäinen kauneus.
(Lainaus suoraan subin sivuilta.)
 Todennäköisesti en itse seuraa tuota kuin muutaman jakson (tai ei sitä tiedä) mutta kuitenkin olen aika ihmeissäni ideasta. Olen aivan varma että olen joskus jonkun kaverin kanssa suunnitellut juuri tuollaista ohjelmaa. Aivan upeaa, että se viimeinkin on saatu oikeasti telkkariin. Ehkä jätänkin sen BB:n välistä ja menen voittamaan tuon. Hah.

Toinen vähän samankaltainen on Treffit pimeässä, johon btw juuri nyt etsitään osallistujia.
Oletko koskaan miettinyt onko rakkaus sokea? Voiko Sen Oikean löytää ja tunnistaa, vaikkei häntä koskaan näkisikään? Kuinka paljon ulkonäkö loppujen lopuksi vaikuttaa?
Lainaus taas kerran suoraan Mtv3:n sivuilta. Ohjelman pääidea on siis se, että akka ja ukko laitetaan treffeille pimeässä ja sitten katsotaan kuinka käy, eli onko sillä ulkonäöllä niin paljon väliä jne. Sinänsä aika yksinkertainen idea, mutta miksi ihmeessä se keksittiin juuri nyt?

Mitä ihmettä oikein tapahtuu, onko sisäinen kauneus pop? Onko aika alkaa hymyilemään? Kaikkien mainitsemieni sivustojen ja ohjelmien idea on jollain tapaa tuottaa hyvää mieltä. Siinäpä olisi teollisuudenhaara minulle, tulevaisuuteni on valmis! Vain se eläminen puuttuu.

Tällä hetkellä minulla harvinaisen vahva tähtityttötunne, varmaan juuri tämän jatkuvan GMH:n lukemisen takia. Haluan nyt heti tänne huoneeseeni sellaisen hienon kerhon missä suunnitellaan kaikkea yllämainitsemieni tahojen periaatteita kunnioittavaa toimintaa, ja jonka tärkein ajatus on tuottaa iloa. Kuka on hei mukana!
(Ihan sivulauseessa tähän väliin että kerran taisin ollakin jonkun viikon ajan tällaisessa kerhossa, mutta se meni nurin koska olimme liian raukkoja. Eli ei raukoille.)
Kyllä, olen naiivi ja liian vaikutusaltis, kaikki ei ikinä voi olla täysin hyvin vaikka tekisin mitä, mutta olen kuitenkin aika iloinen juuri nyt. Ja se tuntuu juuri nyt tärkeältä.

Tämäkin tuntuu juuri nyt tärkeältä viestiltä kaikille:

"You just come along with me and have a good time. The Galaxy's a fun place. You'll need to have this fish in your ear."
Douglas Adams -The Hitchhiker's Guide To the Galaxy

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

tää teksti oli kiva!