torstai 19. marraskuuta 2009

Vietin päiväni

Olipas päivä.
En edes muista millaista oli kun heräsin, mutta olin ihan hyvällä tuulella. Sitä jatkuikin onneksi aika pitkään, itse asiassa koulupäivän loppumiseen asti. Mutta voi ei: kun aloin kotona tehdä läksyjä oli itkupotkuraivarit lähellä. En vain tajunnut niitä matikantehtäviä ja olisin niin kamalasti halunnut repiä ja riipiä jotakin. Päädyin kuitenkin kiristelemään hampaitani ja potkimaan päiväpeittoa. Näytin varmasti uskomattoman hyvältä, punaiselta ja yhtä aikaa itkevältä ja nauravalta. Katsos, toisaalta olin stressiraivostunut jostakin mutta toisaalta hihitin sille että olin niin sekaisin.
HIHIHI.

Kun olin aikani riehunut niin siivosin naamani ja lähdin ulos ostamaan kaikkea tarpeellista toista blogiani varten. Löysinkin ihan kaiken mitä halusin, mitä nyt vähän piti vaivata myyjiä. Mutta näistä enemmän joskus toiste. Onneksi kamalat tunnit muuttuivat kun kävelin tuolla ulkona ja kuuntelin The Soundsia kun nyt viimeinkin jaksoin ladailla sen koneelle ja kännykkään. Oli tosi seesteinen olo taas, tosin tänään on kuitenkin koko ajan ollut jokin ihme stressi tuolla takaraivossa. Takaraivo muuten ei ole kiva sana. Mutta päivän kivointa oli kun demi meilasi mulle ja käski lähettää pari kuvaa. Minähän lähetin ja odottelen innolla tammikuun demiä. Muistaisinpa vain onko minulla edes mahdollisuuksia.

Tänään haluan sanoa sille joka kuuntelee usein kuulokkeilla musaa ja seisoo yksin että haluaisin jutella mutta en vain osaa.
Lisäksi haluaisin leijua ihan vähäsen uudella galtsuyhteisölläni, jota en tässä nimeltä mainitse. Saa kuitenkin veikata. Suuri pieni juttu. 

Ajattelin päivän biisiksi taas The Soundsia. Laitan kuitenkin erään vielä paremman biisin. Olen pitänyt tätä sellaisena salaisena piristyskappaleena aika kauan. Että aika usein jos auon suutani omituisesti ja hymyilen juuri silleen jännästi kuuntelen tätä että tulisin paremmalle tuulelle. Jostain syystä tämä on myös herätysäänenä. On katsos aika kivaa että koko aamun päässä soi hyvä biisi. Tiedän myös että miksi pidän tästä kappaleesta mutta sitä en kerro! HAH. Anteeksi, HIH. Mutta kerron että minua vähän ärsyttää tuossa "videossa" tuo ihme ukon naama. Vähän liikettä!



Onnittelut Jeminalle, ehkä huomenna laitan sulle sopivamman biisin.

// Kun kävelee ja kävelee
saattaa kohdata sen
että on niin järkyttävä
että ei edes uskalla olla normaali.

Mitäs?

Kaikkein aidointa tässä blogissa ovat varmaan nuo //-merkkien jälkeen tulevat osuudet.

Ei kommentteja: