lauantai 7. marraskuuta 2009

Kolmaskymmeneskolmas

Näe minut tässä, sitä toivoisin

Hei, minä olen tässä, näethän?
Mitä tässä pitäisi nähdä? Mistä on kyse?
Ei nähdä, ymmärtää.

Näe minut tässä, sitä toivoisin

Oon vielä toistaiseksi eri ihminen

Tuo vielä muistutukseksi joillekin.
Koska minä en ole esimerkiksi sinä, minun ei tarvitse olla yhtään mitään.
Eikö ole vapauttavaa olla vapaa? Vaikka ettehän te sitä ymmärrä. Koska teidän pitää olla normaaleja.
Pyydän anteeksi pilkkaavaa asennettani. Minusta on vain niin kummallista laskea kavereita sormilla.

Muu biisi ei sitten oikein liitykään mihinkään. Hyvä fiilis.



//
Hiekkarannalla
saatan alkaa tajuta
pikkuhiljaisuuden
älä sammuta
nuotiota vedestä.

2 kommenttia:

keas kirjoitti...

Millaisia ihmisiä tarkoitat "teillä"?

katriparka kirjoitti...

keas: luulen että kaikkia niitä joista en pidä.
Melkein voisin sanoa elävän esimerkin mutta en taida.

Niitä jotka ovat aina niin normaaleja (ja siksi kysyvät sitä mikä on normaalia) eivätkä ikinä mitään muuta.