torstai 5. marraskuuta 2009

Kolmaskymmenesyhdes

Oi, tuo yhdes on kyllä kiva sana. Tykkään!

Tänään minulla oli ihan kivaa mutta välillä vähän hämmentävää. Erityisen hämmentävä oli biisi, jonka kuuntelimme italian tunnilla. Jos kuuntelee tuon niin kannattaa laittaa ääntä vähän pienemmälle..
Sarah Brightman e Jose Cura - Tu cosa fai stasera (eli jotain sinne päin että mitä teet tänä iltana.)



Aika kamala oikeastaan.
Mutta johtuen ehkä viimeisen tunnin väsymyksestä tuo oli kuitenkin tosi kiva kuunnella. Jotenkin kun se oli niin mahtipontinen (vihaan tuota sanaa) ja suureellinen että se antoi tilaa miettiä. Vähän sellainen fiilis että sun mieli olisi aivan valtavan kokoinen sali eikä siellä olis ketään muita kuin sinä ja voit vain kuvitella miten paljon tyhjää siellä olisi.
Hienoa.
Sitä en kyllä kerro että mitä oikein mietin.

Toinen hämmentävä juttu oli se, että sain tänään mailia itseltäni! Olin 26. päivä syyskuuta kirjoittanut itselleni tuolla alla olevassa osoitteessa viestin ja määrännyt sen lähetettäväksi tänään. Nyt se sitten tuli ja ihan oikeasti yllätyin!
Ei varmaan ole kauhean salaista, mitä kirjoitin viestiin koska itse olen sen kirjoittanut. En ole aivan varma mitä tarkoitin viestillä, mutta ilmeisesti se oli kamalan tärkeää koska olin katsonut tarpeelliseksi muistuttaa itseäni siitä. Eli  past-me oli lähettänyt minulle seuraavan viestin (nimi sensuroitu ihan varalta):
T�n� iltana minusta tuntui ett� x menee pois. 
 
Ja minusta my�s tuntui ett� minun pit�isi pian tehd� jotain.
 Future-me ei tajua ääkkösiä, siitä nuo omituiset merkit. En halunnut muokata viestiä mitenkään paitsi nimen kohdalla. Minun pitäisi varmaan tehdä tuolle asialle jotain, sillä se taitaa vieläkin olla ajankohtainen. Tosin en ole varma, tarkoitanko toisessa lauseessa vielä samaa asiaa. Kenties minun kuuluisi tehdä molemmille asioille jotain. Sinänsä kummallista, että kumpikin asia varmasti selviäisi puhumalla, mutta miten se voi olla niin vaikeaa etten vieläkään ole tehnyt asialle mitään.

http://futureme.org/
^tuossa vielä tuo osoite, jos jotakuta muutakin kiinnostaa itselleen meilailu.

Mitähän asiaa minulla vielä oli.
Tai en kyllä sanoisi mitään siitä mitä selitän täällä asiaksi. Kunhan vain jotain kivaa. Miltä sattuu tuntumaan.
Ainiin, yksi asia oli että haluan minummat hiukset. Nämä on niin omituisen. Sopisikohan pitempi malli? Hmm. Taidankin viettää loppuillan googlettelemalla hairstyleja. Siitä minä pidän.

Muistan nykyään rentouttaa hartiani aina kun ajattelen bloggeria! Tarvitaan kuitenkin lisää muistuttajia. Saisinkohan yhdistettyä liitutaulun tai television hartioiden rentouttamiseen?
Varmasti jos jaksaisin.

Ei kommentteja: