tiistai 22. joulukuuta 2009

Mielissään!

Tänään ei enempää kuin vähän: pitää kuunnella paria uutta minäbiisinesittäjäehdokasta, joten sitä listausta ei vielä hetkeen ole tulossa. Ehkä huomenna. Jos ehdin.

Mutta varsinainen asia ja idea oli se, että olen ollut ihan sairaan mielissään ja kupliva jo kaksi päivää! Oikeasti varmaan nauraisitte jos näkisitte ilmeeni juuri nytkin, tuijotan tätä näyttöä ja hihittelen suunnilleen. Tämä on jo syy olla mielissään: tämä tunne kun on mielissään! Sellainen Colbie Caillat - Bubbly -biisin kertosäkeen kahden ensimmäisen rivin fiilis!
Miten joskus saatoinkaan pitää angstaamisesta? Ihan oikeasti, hehkutin joskus mesessä miten hauskaa se onkaan..

Voi teitä!
Olen niin katkera, ettei minulle kerrottu aikaisemmin että on olemassa niin monenlaisia ihmisiä. Melkein jo uskon että minua vastaan ei ole mitään täällä. (Tai siellä, terkkuja korkeasaaresta!) Lupaan että kirjoitan tästä joskus selkeämmin, koska minulla on asiaa.

Päivän biisi on aivan super-ihana-uber-loistava hassu Paper Planes. Tosin fanivideoversiona, tykkään tuosta kertosäkeen jutusta. Opetelkaa tekin!



//
Hei
se oli virhe
mutta se ei haittaa
koska en ajattele niin.
En suosittele sellaista
suhtautumista sinullekaan.

AINIIN.
Se, joka keksii viisi syytä miksi olen sairaan mielissään, saa hyvän mielen!

Ei kommentteja: