tiistai 18. helmikuuta 2014

kipeä

Minulla on melkein flunssa mutta pystyn vielä ajattelemaan selvästi - siksi kirjoitan huomisen asialistalle opiskelun ja asioitten sopimisen, on jaksettava vielä kun on terveenä ja terävänä. Ostin huonoa c-vitamiinia kun muuta ei ollut.


Kävelin tänään opiskelevan ohi, kävelin ohi mutta palasin sittenkin takaisin ja esittäydyin. En ymmärrä mistä minä niin keksin käyttäytyä, mutta toivon että siitä tulee mieletöntä. Voisin olla kuka tahansa nauhakenkiin ja vihreään takkiin sonnustautuneista mutta minä olenkin juuri minä, pidän kuivatusta ananaksesta ja carobpähkinöistä. Onneksi ostin kurkkupastilleja niin minulla oli ääntä kertoa kuka olen.

2 kommenttia:

niina c. mon kirjoitti...

oot niin ihana. :)

katriparka kirjoitti...

niina: kiits, niin sinäkin :)