maanantai 18. marraskuuta 2013

uusi suunnitelma

Tarvitaan suunnitelma - tavoitteita joita ei tarvitse saavuttaa mutta jotka kuitenkin lopulta toteutuvat koska nyt on paras vuosi ikinä. Sellaisia jotka pitävät kiinni hetkessä joka ei ole nyt vaan ihan hieman eteenpäin. Ylimalkaisesti huomisessa.

Minä haluaisin asua täällä. Katsella aamuisin polaroideja, iltaisin istua rauhassa ja kuunnella yöklassista. Haluaisin että oven sulkemalla voi kuunnella itsensä säälittäväksi mutta pihojen poikki kävelemällä olla jotain muuta. Haluaisin että opin rakastamaan sitä tapaa jolla olen koska se ei ole pysyvää, kaikki on liikkeessä.

Haluaisin neuloa hienoja asioita ja opiskella itseni onnelliseksi pitkinä viikonloppuina. Opiskella, sitä minä varsinkin haluan. Koska tästä minä pidän ihan valtavasti ja minä haluan tietää kaiken. Koska minusta tulee maailman paras opo, onnellinen ja paikallaoleva.

Sitten haluaisin myös juoda viiniä, ottaa polaroidkuvia, pörröttää hiuksia, katsoa typeriä elokuvia, viettää ainakin kolmet pikkujoulut. Haluaisin tuntea vähän enemmän, olla onnellinen eri vivahteilla, olla pari minuuttia myöhässä ja hyvittää sen suloisuudella.

Ei kommentteja: