perjantai 9. marraskuuta 2012

Mitä ihmettä

Tänään minä päätin tyhjentää viinipullon. Melkein onnistuin haasteessa, jäi vaan pari senttiä. Voi luoja mun pitäis olla nukkumassa.

Turussa on mukavaa. En kyllä tiedä mikä tässä nyt on niin erityisen kiehtovaa, mutta kuitenkin. Oon aika paljon yksin täällä, mutta ei se oikeastaan haittaa hirveästi. Keksin aina kuitenkin jotakin. Nyt varmaan on sellainen aika että pitää olla vähän yksin.

Opiskelen venäjää täällä. Se on hirveän typerää, mutta kyllä sitä ehkä juuri ja juuri kestää vielä sen pari kuukautta. Sitten vaihdan. Tietenkin ois kiva tietää että mihin.. Mutta ei se mitään. Kai se selviää. En jaksa ajatella.

En ole hirveästi tutustunut täällä keneenkään. Se, että se ei hirveästi haittaa minua, on aika kummallista. Sen sijaan olen yrittänyt tutustua niihin, jotka ovat vähintään 400km päässä.
Eihän siinä tietenkään järkeä ole.

Haluaisin hirveästi päästä toteuttamaan kaikkia inspiraatioita mitä olen keksinyt. Amelie-inspiraatioita. Mutta valitettavasti minun täytyy tehdä sanatutkimusta ja kirjoittaa reflekterande essä ja valmistella puheita sun muita. Miten tässä taas kävi näin!

En todellakaan tiedä miksi tämä blogi on aktiivinen taas.

Ei kommentteja: