tiistai 21. joulukuuta 2010

Enää yksi pimeä päivä

Oho, huomenna se on! Pimeä päivä. Mutta ehkä se ei ole niin pimeä koska koulussa vain vähän aikaa ja illalla voi olla aika mukavaa. Olen tehnyt jo kaiken jouluksi, voin vain hiimailla ja katsella kun joku on tehnyt torille punaisen sydämen lyhdyistä. Joku ihan oikeasti on tehnyt sellaisen ja nyt sitä linkitetään facebookissa muille.

Kuuntelen nyt venäläistä iskelmää ja juttelen vaikka kenen kanssa. Aika sosiaalinen olo, voisin melkein bilettää. Toisella puolella maapalloa kesälomaillaan, aika hurjaa; toisaalla on epäluuloisia lehmiä.

Ylihuomenna minä lähden täältä Shanghaihin taas. Siellä sitten katson kuusta ja italiankirjoja, saatan tehdä pari keksiäkin. Onneksi tänä vuonna hienompia ilotulituksia ja hienompia kauppoja koska minusta ne kuuluvat lomaan.

Minä pidän nyt siitä että huomenna on pimein päivä ja sitten paistaa aurinko enemmän, jouluna saa lahjoja, joku on kauhean suloinen, kuusi on kiva koristella, oon saanu hienoja kortteja, huomenna joulujuhlantapainen, oon huomenna nätti, sydän torilla, minulla on hienoja hattuja ja takkeja, sain tänään italiankielisiä hienoja juttuja ja että tähtisadetikkuja löytyy laukusta.

Ei kommentteja: