sunnuntai 15. joulukuuta 2013

kauneimmat

Tänään kauneimmissa kahteen kertaan: en etsi valtaa loistoa en kaipaa kultaakaan. Joku kuuli kesällä kellot ja sitten schöneman, niin se nainen kertoo edessä mutta minä odotan vain että kuusen kirkkahan luona heille siintää onnelan kaukomaat. Kun maa on toista kertaa niin kaunis, minä olen kuitenkin tyytyväinen ja nauran itselleni koko päivän edestä. Kanelimanteleita, kiroileva lammaspoika, käsityömuseojahti.

Miss' sypressit tuoksuu nyt talvellakin istuu oksalla uljaimman puun ja minä näen kuvan niin selvästi, etnanpa kaukaa mä kauniina nään. Takana joku laulaa liian lujaa koska se rakastaa tätä joululaulua yhtä paljon kuin kaikki muutkin ja minä annan sen anteeksi.

Vein korukaupan myyjälle villasukat. Se ilahtui, sille ei ollut koskaan ennen käynyt mitään sellaista. Mutta se on varmasti hyvä tyyppi ja pitää sukista.

Ei kommentteja: