keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Oho, taisin palata

Hei vaan. Mitähän minä täällä teen. Pitäisi edelleen lukea sitä italiaa, mutta päätin että minulla on aina sentään vähän aikaa ja voin kirjoittaa tänne. En kyllä tiedä mistä, sillä oikeastaan tämän blogin idea on juuri nyt vähän hukassa. Mutta ehkä yritän fiiliksellä.
Nyt on ihan hyvä fiilis, koeviikon viimeinen päivä: ihan kumma vapaus ja toimettomuus. Pakko varmaan tiskata kohta.

Minusta on ollut mukavaa käydä lettukesteillä koeviikolla ja hakea kiinalaista ruokaa. On kiva että italian kuuntelu on kohta, sitten se on ohi. On kiva kuunnella kun joku kertoo iltasadun. On kiva että meidän koulussa on hyvää ruokaa. Tykkään siitä että minua ei väsytä kamalasti jos menen sänkyyn ennen kymmentä, vaikka en nukahtaisikaan heti. On myös kiva kun joku tekee herkullista leipää ilmaiseksi. Ja kiva kun jaksan nyt kirjoittaa tänne blogiin. Toivottavasti kukaan ei hermostunut kun olin hiljaa.

On aika huippua kun alkaa uusi jakso! Minulla on vain neljä kurssia, joista kahteen pitää keskittyä. (Yäk matikkaa, onneksi se loppuu.) Voin sitten aina välillä lukea italiaa ja käydä kirpparilla. Ja kampaajalla. Ehdin imuroida mattoni useammin ja ehkä lukea jotain. Ja neuloa. En ole neulonut sitten yhtään varmaan pariin viikkoon ja se on ikävää koska haluaisin saada kaulahuivini valmiiksi mielellään ennen huhtikuuta. Mutta ei se kuitenkaan ole niin tärkeää.
Pitäisi taas yrittää jättää aikaa vähän enemmän hiimailuun - se on tärkeää.

Ei kommentteja: