sunnuntai 14. marraskuuta 2010

Olet hullu

Täällä on lumista ja aurinko tulee kolme tuntia myöhemmin kotoani. Eilen, tai oikeastaan toissapäivänä heräsin viideltä. Aamulla oli hienoa kävellä aivan tyhjillä kaduilla ja huomata ettei ulkona ollutkaan kylmä. Pysyin valveilla koko matkan abipäiville ja sen jälkeen bileisiin. Bileet, ne olivat hienot. Siellä oli hattu ja sitten sain kirjekuoren ja kaikki olivat ihan kamalan kivoja ja minä hämmennyin aivan täysin! Minulla on kaikkea.

Saatan sittenkin pitää talvesta ihan pikkuisen. Kylmä on se huono puoli, mutta vähän valaistu luminen tie ja postilaatikoille käveleminen on mukavaa. Ennen joulua kaikilla on salaisuuksia ja yllätyksistä pidetään ihan mielissään.

Heräsin vasta äsken, sillä luulen että opiskelu sujuu paremmin puoliunessa. Luin kolmea kieltä ahkerasti ja kaikissa oli jotain hyvää. En osaa enkä oikein ymmärrä venäjää, mutta pidän siitä silti aivan hurjasti. Olen aina halunnut osata salakieltä.
Olen hermoillut koulusta aika paljon, koska kaikki ovat vaatineet paljon. Mutta pian on mukavampaa: ensi jaksossa ei enää liikuntaa (ei enää ikinä!), kolme lukuainetta eli ei niistä läksyjä, ei matematiikkaa mutta kolmea kieltä, äidinkieli eli saatan viimeinkin ehtiä lukea jonkin kirjan. Viimeinen italiankurssi minua vähän surettaa, mutta sitten alkaa kirjoitukseen lukeminen ja siitä minä pidän ihan hurjasti, toivottavasti.

Haluaisin olla ahkera toisessakin blogissa, ehkä ehtisin nyt hieman aloittaa projekteja. Viikonloppuisin ei ole niin mitään.

Ei kommentteja: