keskiviikko 30. syyskuuta 2009

Kahdestoista

Ilahduin kovasti kun kipaisin tänään koulun jälkeen Bloggeriin!

Tänään huomasin, että nämä merkintöjen numerot menevät väärin suhteessa julkaistuihin merkintöihin. Ensiksi se häiritsi, mutta ei enää. Tuskin se nyt ketään kauheasti haittaa, varmaan.
Ja jos haittaa niin voivoi, se on taidetta.

Tänään oli uskonnon koe ja huomasin miten mukavaa luokassa on. Tai siis, oletteko ikinä olleet luokassa niin levollisia. Olisin voinut vaikka muuttaa sinne, teltta vaan pystyyn ja hopihei! Tunnelma oli lähinnä niin kuin tämä kappale:



Olkaa kilttejä, en ole mikään SigurRos-fani, kunhan vain satuin löytämään ko. biisin.

Minun seinälläni ei ole mitään muuta
kuin lappunen
joka kertoo kymmenen alkuainetta.
Ehkä minun pitäisi hankkia jokin toinenkin lappu.
Haluaisin opetella kenties pari fraasia kiinaksi.

Ihannaarihannaa
tai siis
en minä pidä rihannasta en
en sillä se ei ole kovin uskottavaa
tai siis kuuntelen joskus sitä sateenvarjolaulua
mutta enhän minä nyt muuten.
En minä tahallani näytä rihannalta.
Älkää nyt hyvät ihmiset sylkekö!

:)

2 kommenttia:

keas kirjoitti...

Tein demissä keskustelun "kommentoin blogiisi" ja kun kukaan ei löytänyt sitä vapaa-aika -osiosta, tein toisen tyyli -osioon. En kyllä siellä luvannut kommentoida, mutta jotenkin päätin vain tehdä niin. Tosin se oli suuri virhe, koska sinun blogisi oli yksi niistä kahdesta kunnollisesta 15 aivoja raastavan tyyli/ruokablogin joukossa. Mutta luultavasti et olisi ikinä ymmärtänyt tulla kertomaan linkkiä vapaa aika-osioon, joten hyvä että tein sen suuren virheen.
Et ehkä tajunnut tästä mitään, mutta usko pois, ei se ole merkityksellistä.

Ehkä voisinkin kertoa tarkemmin täällä siitä sukulaisasiasta, koska muita lukijoita ei ilmeisesti ole, mutten silti ehkä halua. Asia on niin pitkä ja monimutkainen, etten edes jaksa kirjoittaa. Eikä minulla ole aikaa.

Löysin siis blogisi demistä, tekemästäni keskustelusta. Olen siis kulmatuoli, joka ei ymmärrä että voit olla noin nuori ja täydellinen, vaikka toisaalta voit olla noin täydellinen vain koska olet nuori. Tai sitten minun asenteeni elämään vain on pessimistinen ja oletan että aika pilaa kaiken kaikilta. Ehkei se ole oikeasti niin.

Olen ehdottoman varma, että olet menossa oikeaan suuntaan. Tämä blogi jo viestii siitä. Vaikka toisaalta olet pahassa iässä, jotta tulevaisuuttasi voisi arvioida. Täyskäännöksiä tapahtuu vielä täysi-ikäistenkin kohdalla.

Ihana kuulla että tykkäät. Kai minun pitäisi kirjoittaa jotain ihan vain sen kunniaksi, että olen saanut positiivista palautetta. Vaan ei, kiireet painaa päälle. Pitää maata sängyllä ja miettiä pitäisikö jotain tehdä.
Vaikka ei minulla ole sänkyä. Olen siitä aika katkera.

keas kirjoitti...

En löytänyt sinua blogilistalta, rekisteröidy ihmeessä ja lisää blogisi niin saat hyvässä lykyssä uusia lukijoita. Voisin tietenkin itsekin lisätä blogisi sinne, mutta en jotenkin pidä ajatuksesta lisätä muiden blogeja, vaikka se helpottaa seuraamista, koska näkisin heti "suosikit"-osiosta jos olet tehnyt päivityksiä.
www.blogilista.fi