lauantai 1. tammikuuta 2011

summa

Varmaan juuri siksi että kaikki muutkin tekevät niin, minäkin haluan ajatella viime vuotta. Mutta siinä on se ongelma, etten ole luonut mitään tavoitteen tapaistakaan en muista mikä mielestäni oli huonosti viime vuonna. En oikein edes muista mitä puuhailin viime vuoden loppuessa. Blogista päätellen taisin olla koneella.

Minusta on kauhean mukavaa olla lukiossa ja olla ja kaikki on suurimmaksi osaksi huippua. Mutta sitten minua vähän harmittaa että minulla on niin paljon vähemmän aikaa kuin viime vuonna, ehkä, en ole aivan varma mitä muistan. Minä haluaisin että joka päivä olisi aikaa neuloa ja kuunnella musiikkia ja hengata. Haluaisin olla hyvä menemään nukkumaan ja heräämään ajoissa, haluaisin syödä jotenkin kauhean puhtaasti ja hyvin ja hitaasti. Olisi kiva käyttää aikaa leivän tekemiseen itse ja johonkin kilttiin, jopa siivoaminen olisi minusta hauskaa joka päivä. Haluaisin hengata ihmisten kanssa kerralla hyvin ja enkä monesti huonosti.Haluaisin että minulla olisi aikaa ja rahaa harrastaa liikuntaa. Haluaisin päivittää blogia hyvin.

Mutta minun pitää opiskella ja tehdä essee Euroopan taloustilanteesta. Lukea kirja tekemällä siitä muistiinpanoja ja analysoimalla. Valvoa riittävän myöhään illalla että ehdin sanoa moi kaikille tärkeille tutuilleni ja viettää aikaa vähän kaikkien kanssa. Haluaisin että minulla olisi hengailukavereita kaikkialla mutta minä en uskalla aina tulla sanomaan moi enkä halua että minulta odotetaan liikaa koska sitä minä inhoan.

Minä pidän aikatauluttamisesta ja järjestämisestä, mutta oikeastaan vain asioilla joissa on mielestäni järkeä ja jotka kiinnostavat. Haluaisin merkitä kalenteriin illanistujaisia kerran tai kaksi kuukaudessa, kivoja kaveritapaamisia, liikuntaa, ehkä yhden työhaastattelun tai jonkun, synttäreitä, sanakokeita ja YO-kirjoitukset. Mutta sinne pitää merkitä äidinkielen ja reaaliaineiden deadlineja, muistutuksia, bussiaikatauluja, ropotuokioita, hammaslääkäreitä ja kiireellisiä asioita.

Ehkä tänä vuonna yritän hiimailla joka päivä. Mutta tuo ei sitten ole lupaus, minä inhoan sitä miten sellainen pakottaa ja ahdistaa. Mutta olisi kiva hiimailla.

Ei kommentteja: