tiistai 12. tammikuuta 2010

Minähän en piirrä vihkooni

Olen taas vähän innostunut uudesta asiasta. En mitenkään hirveästi tai yhtä paljon kuin jostain GMH:sta. Mutta kuitenkin.

Turhauduin viimein tarpeeksi siihen, että tuntui aina että en muista tunneilla laittaa kaikkea käsiteltävään asiaan liittymätöntä loistavaa läppää tai pohdintaa muistiin mihinkään. Nyt voin ylpeänä kertoa, että -tadaa- olen ahkeroinut kahtena päivänä paperia tuhlaten hienoja varjomuistiinpanojani! Saldo ei kyllä olen aivan niin hieno kuin ajattelette, sillä loppujen lopuksi tein niitä vain parilla tunnilla ja minua ärsytti. Muutamia otteita varjomuistiinpanoista eli mitä lukiolainen oikeasti miettii tunneilla (vai ajatteleeko yhtään mitään)...

Otsikko: LIIKAA.
- Sellanen hieno sydän on haastava piirtää. (Mikä oivallus, varsinkin kun ensin on piirtänyt sen kymmenisen sydäntä paperille.)
- Senkin filo: sun ymmärrys ei riittäis kuitenkaan, eikä sinun.
- Mitä on tyhjää ikkunassa?
- Someone must make it's move soon. I'm waiting with my next one. Haha, nobody can expect it! All is game without winners. (mitähh?)
- JOO EI NYT JAKSA. (tarkoitin varmaan sitä etten jaksa tehdä varjomuistiinpanoja)
- Jos piirtäisin/aloittaisin ujosti/piirtäisin eläimen/kirahvin. (enkä edes piirtänyt sitä)
- *pitkä vuoropuhelu itsensä kanssa käytynä, todella sekavaa ja ei-julkaistavaa tekstiä*
- HAH, tiedän mitä ajattelet!
- Kuulehan 
olen aika kyllästynyt
siihen että en tiedä
mitään
mutta tiedän kaiken 
paitsi sen
Tahdon tietää
mitä sinä tarkoitat?

- kaunis nallepiirros
- ruma piirros ja teksti: Ruma Ukko.
- hieno piirros taivaalle lentelevästä kuumailmapallosta ja teksti: KAIKKI EHKÄ

Siis anteeksi, taidan olla astetta hienompi tyyppi!

Oli muuten aika hieno tänään maantiedon tunnilla kun tehtiin jotain ilmastodiagrammitehtäviä, joissa piti sijoittaa diagrammi sopivaan paikkaan kartalla. Eräs takapulpetin poika kysyy: "Hei onko Japanissa sademetsiä?"
Olen aika varma että se oli tosissaan.

Nyt keskityn muiden blogeihin omani sijasta. Illanjatkoa.

Ei kommentteja: